ویژگی ایران قوی

پاسخ به پرسش ریاست محترم جمهور

ویژگی ایران قوی

پاسخ به پرسش ریاست محترم جمهور

در این وبلاگ سعی شده موارد که سبب هرچه قوی تر شدن ایران اسلامی ما می گردد بیان شود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرسش مهر

پرسش مهر رئیس جمهور از دانش‌آموزان:

ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد و نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری آن چیست؟

رئیس جمهور با مطرح کردن پرسش مهر خود از دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید از آن‌ها پرسید؛ ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است و نقش شما در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح شنبه پس از به صدا درآوردن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس در یکی از مدارس جنوب تهران، پرسش مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را با دانش آموزان در میان گذاشت.

رئیس جمهور که در دبستان پسرانه فولادفر شهرری حضور یافته بود، با اشاره به سؤال دولت سیزدهم با عنوان دولتی مردمی برای ایران قوی، از دانش آموزان پرسید؛ ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است و نقش شما دانش آموزان و معلمان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی پس از این پرسش گفت: ان‌شاءالله با کمک شما آینده‌سازان و معلمان‌تان بتوانیم ایرانی قوی را رقم بزنیم.

بر اساس این گزارش ستاد پرسش مهر وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی پاسخ‌های دانش‌آموزان از بهترین پاسخ‌ها تجلیل خواهند کرد.

  • ۰۰/۰۹/۲۰
  • زهرا غفوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی